Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Cakes χωρίς ζαχαρόπαστα!

Τελικά η ζαχαρόπαστα δεν αρέσει σε όλους!
Εγώ πίστευα το αντίθετο,μιας που και ο άντρας μου και η κόρη μου τρελαίνονται-και για τη σπιτική και για την έτοιμη.

Για σήμερα είχα να φτιάξω δυο τουρτίτσες χωρίς ζαχαρόπαστα.
Έσπασα το κεφάλι μου να δω πώς θα τις στολίσω.
Και να πού κατέληξα!

Η μια αποτελείται από vanilla sponge cake με μια στρώση κρέμα σοκολάτα και μια στρώση κρέμα βανίλια.
Εξωτερικά η κρέμα σοκολάτα δίνει την αίσθηση χώματος,ενώ η κρέμα βανίλια (χρωματισμένη πράσινη) θυμίζει το γρασίδι.
 Πάνω στο οποίο λιάζονται ένα ελεφαντάκι και μια γλυκιά καμηλοπάρδαλη!
(τα παιδιά της φίλης μου της Βάνας λατρεύουν τα ζώα!!)

Αυτή η τουρτίτσα είναι κέικ σοκολάτα με φραουλένια βουτυρόκρεμα που μοσχοβολάει.
Τη διακόσμησα με τριαντάφυλλα από βουτυρόκρεμα,πετούνιες,πεταλούδες και πέρλες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου