Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Bazaar στο ΔΑΙΣ!

Το Σάββατο 27/10/12 συμμετείχα για πρώτη φορά σε μπαζάρ!
Το διοργάνωσε το Σωματείο Ελλήνων Χριστιανών Καλλιτεχνών στο ΔΑΙΣ,στο Μαρούσι.
Ήμουν εκεί από νωρίς το πρωί με τη φίλη μου την Έφη και στήσαμε τους πάγκους μας!
Κατά κοινή ομολογία,ήταν οι δυο πιο ωραίοι όλης της έκθεσης!

Εδώ μια γενική άποψη του πάγκου μου,με τα cupcake stands που φιλοξένησαν 7 γεύσεις,την τούρτα με τον πορτοκαλί φιόγκο και τις πέρλες,καθώς και τα rainbow cookies!!


Οι γεύσεις των cupcakes που δοκίμασαν όσοι παρευρέθηκαν!


 Λεπτομέρεια της τούρτας!

Ήταν μια αρκετά κουραστική αλλά πολύ γεμάτη μέρα!

Ευχαριστώ την Έφη και τη Νίνα που κανόνισαν τη συμμετοχή μου :),το Γιώργο μου που κράτησε το Εσθηράκι μας όλη τη μέρα και τον Πάνο για τη φωτογραφική κάλυψη!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου