Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Τούρτα για kart race

Δεν έχω φτιάξει ποτέ τούρτα με τόση πίεση χρόνου,άγχος και υγρασία!
Ο κύριος Μάκης μου τηλεφώνησε χτες το μεσημέρι και μου είπε πως θέλει μια τούρτα με συγκεκριμένες προδιαγραφές για την Κυριακή το βράδυ.
ΟΚ,λέω,προλαβαίνουμε.
Τη στιγμή που ετοιμαζόμουν να βάλω το κέικ στο φούρνο,μου λέει πως τελικά τη θέλει...για Σάββατο απογευματάκι!!!
Τα είδα όλα!
Για πότε έκοψα το κέικ σε πάτους,για πότε το γέμισα και το έβαλα στο ψυγείο να παγώσει..δεν ξέρω.
Το τι εφιάλτες είδα το βράδυ,ότι το κέικ είχε απορροφήσει όλη τη γέμιση και είχε κάνει λακούβες...Ή ότι ήταν πάρα πολύ μικρό...
Η αγωνία μου συνεχίστηκε σήμερα το πρωί,με μια τρομερή υγρασία να μη με αφήνει να δουλέψω...

Τελικά όμως,πιστεύω πως το αποτέλεσμα δεν το λες άσχημο.
Και την ιταλική σημαία έφτιαξα,και τη σημαία τερματισμού στη βάση της τούρτας,και ένα μικρό καρτ και τους διοργανωτές και χορηγούς του event κατάφερα να χωρέσω! 
 Η γέμιση είναι η καλύτερή μου:chocolate mud cake και κρέμα oreo cookies.
Ελπίζω να την απολαύσουν και όσοι τυχεροί παρευρεθούν σήμερα το απόγευμα στο Speed Park στον Ασπρόπυργο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου