Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Διαγωνισμός!!!!!

Καλημέρα αγαπημένοι μου φίλοι!
Σήμερα το Love for Sugar κλείνει...ένα μήνα ζωής!!!
Κι εγώ το Σάββατο στις 19 του Νοέμβρη...τα 27 μου χρόνια!
Αποφάσισα,έτσι,να κάνω ένα διαγωνισμό για να σας γλυκάνω!

Τα βήματα είναι πολύ απλά:
1.Αφήστε το σχόλιό σας σε αυτή την ανάρτηση μέχρι το Σάββατο 19/11/11 στις 12:00 το μεσημέρι.Διπλές συμμετοχές και ανώνυμα σχόλια θα ακυρώνονται.
2.Διαδώστε το!Η γλύκα και η νοστιμιά δεν πρέπει να μένουν κρυφές!
3.Η κλήρωση θα γίνει το Σάββατο το απογευματάκι.

Ο νικητής θα κερδίσει είτε μια μονόροφη τούρτα με γεύση και διακόσμηση της επιλογής του (εφόσον βρίσκεται εντός Αθήνας),είτε cupcakes και μπισκότα (μέχρι 20 κομμάτια) για περιπτώσεις εκτός Αθηνών.
Η επιλογή θα εκτελεστεί μετά τις 6/1/12.

Σας περιμένω!!

16 σχόλια:

  1. να ζήσετε αμφότεροι λοιπόν, το blog σου κι εσύ! πολύ ωραία ιδέα, αλλά αντί να σου κάνουμε δώρο εμείς, μας κάνεις εσύ κυρία μου;; πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα εκατοστήσεις και να είναι όλη η ζωή σου γλυκιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είναι η ζωή σου γλυκιά και όμορφη σαν τα αριστουργήματα που φτιάχνεις!!!
    Φιλάκια από την όμορφη Κρήτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτοί που ναι εντός της πολυκατοικίας τι θα κερδίσουν αν νικήσουν; Γεια σου ρε Δώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζήσετε!! Καλές και νόστιμες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. na ta ekatosthseis kai panta me empnefsh kai treles idees na mas anigeis thn oreksh mas...miami.......filia koritsaki mou.;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να εισαι παντα ευτυχισμενη!!!!
    σου ευχομαι τα γλυκα σου να φτασουν μεχρι την ακρη του κοσμου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δώρα να τα εκατοστήσεις, πάντα γερή, δυνατή και ευτυχισμένη!! Να μας εκπλήσεις και να μας γλυκαίνεις με τα δημιουργήματά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ..εύχομαι οι γλυκές δημιουργίες σου να μας εκπλήσουν και στο μέλλον! Καλή συνέχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ γιατί δεν πήρα χαμπάρι ότι εκτός από το fb έκανες και blog??? Μου λες???
    1 μήνας? να τους 10000000άσεις!!!
    και όλα τα χρόνια σου να είναι ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Που τις ξετρυπώνεις αυτές τις ιδέες?
    Να σας χαιρόμαστε λοιπόν & πάντα χρωματιστές νοστιμιές ... μιαμ ! Αν δωροδοκήσω τη Διεύθυνση έχω περισσότερες πιθανότητες να κερδίσω ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Xρόνια σου Πολλά Δώρα μου!!
    Εγώ που είμαι απο τόσο μακρυά μπαίνω στο διαγωνισμό;;;;

    Χρυσούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια σου πολλά Δωράκι!!!ευχομαι αυτός ο χρόνος της ζωής σου να είναι γεμάτος γλυκές και δημιουργικές στιγμές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή